Skrýt reklamu

Právní fakulta - Je opravdu tak obtížná ?

Vše co se školy týká, přednášky, učivo a nebo tipy, kam jít studovat..

Právní fakulta - Je opravdu tak obtížná ?

Příspěvekod jerryeng » ned 11. pro 2011 19:13:03

Přeji krásný večer.
Jmenuji se Petr, čtvrtým ročníkem studuji vyšší gymnázium, tudíž přirozeně přemýšlím o vysoké škole.
Odmala jsem miloval ty "lidi v oblecích", inteligentní a elegantní, vždy si vědí rady.
V Základech společenských věd jsem byl vždy nejlepší ve třídě, zkrátka, práva mě vždy bavila.
Jenže dostat se na právní fakultu, ikdyž je jich v ČR mnoho, slyšel jsem, že je VELICE obtížné se tam dostat.
Vím, v životě nic není lehké, ale o co mě jde.
Za prvé bych se chtěl zeptat, jestli někdo z Vás nestuduje či nestudoval právní fakultu, nejlépe na Masarykově univerzitě v Brně.
Za druhé, jestli nemáte nějakou tu motivační větu, jak si dodat povzbuzení před zkouškami.
Toť vše.
Děkuji za přečtení a za odpověď.
Hezký zbytek dne,
Petr R.

! ! ! POROVNÁNÍ PŮJČEK Z VÍCE ZDROJŮ ! ! !

jerryeng

Re: Právní fakulta - Je opravdu tak obtížná ?

Příspěvekod jerryeng » ned 11. pro 2011 19:13:22

ak nieco chces, otazkou nie je "ci ?" ale "ako ?"
jerryeng

Re: Právní fakulta - Je opravdu tak obtížná ?

Příspěvekod jerryeng » ned 11. pro 2011 19:13:33

Ahoj, svůj směr na VŠ vidím stejně (septima na gymplu), jako Ty, původně jsem chtěl jít studovat kriminalistiku, leč bych neudělal fyzické testy, takže právničina je jasná volba. Co jsem zaslechl, tak není až tak těžké se na fakultu dostat (já se teda zajímal o Olomouc a Brno), ale spíš se tam udržet - hlavně první rok.

Přijímačky jsou totiž hlavně tvořeny NSZ (Olomouc), případně TSP (Brno), což není nijak zvlášť těžké (TSPčka najdeš na stránkách MUNI), JENŽE...

...strategií VŠ je nabrat co nejvíc lidí do ročníku - přijdou dotace na počet studentů a v prváku to prosít. Takže se připrav na to, že první ročník bude masakr a budeš muset makat. A pak se už nezastavíš...

...ale stojí to za to.
jerryeng