od Návštěvník » čtv 06. pro 2012 17:32:01
Tvé osobní zkušenosti jsou dokonalým příkladem toho, jak se většina pojišťoven chová. Proto je důležité vybrat si právě takovou, u které je něco podobného "méně pravděpodobné". Ale je fakt, že ať už si vybereš jakoukoliv, nikdy nemáš 100%ní jistotu. Ale divím se, že si vůbec něco pojišťuješ, když předpokládáš, že stejně nic nedostaneš a když ano, pak je to jak výhra v loterii.
Nevím, jak sis vyložil tu 1/3 podvodů. To je jen ukázka toho, že nejen pojišťovnám jde o vytřískání prachů, ale občas i "slušným občanům". Pochopitelně by to nemělo mít vliv na to, zda ti škodu uhradí či nikoliv, ale nesmíš se divit, že likvidátor kolem toho dělá tolik caviků a že se všem šťourá.
Já mám také osobní zkušenosti dobré i špatné. Př.: pojištění do zahraničí, rozbil se nám při přepravě cestovní kufr. Pouze na základě potvrzení z letiště a jedné fotografie, jsme během 14ti dnů dostali 90% pořizovací ceny nového kufru. Špatný příklad je takový, že jsem chtěl zrušit povinné ručení u dvou aut pojištěných u dvou pojišťoven. To se musí dělat vždy minimálně 6 týdnů před ročním výročím platnosti. V obou případech mi bylo sděleno datum, do kdy mám přijít, v obou případech jsem přišel ještě o týden dříve a v obou případech bylo i přesto pozdě. Schválně mi nadiktovali špatné datum.
Ale mám i zkušenosti vyplývající z mé práce. A těch je stovky! A na základě těch můžu porovnávat a také porovnávám. A zkušenosti z práce finančního poradce říkají, že když se něco stane, tak ty důvěryhodné pojišťovny ve většině případů hradí bez problémů.
Tvé osobní zkušenosti jsou dokonalým příkladem toho, jak se většina pojišťoven chová. Proto je důležité vybrat si právě takovou, u které je něco podobného "méně pravděpodobné". Ale je fakt, že ať už si vybereš jakoukoliv, nikdy nemáš 100%ní jistotu. Ale divím se, že si vůbec něco pojišťuješ, když předpokládáš, že stejně nic nedostaneš a když ano, pak je to jak výhra v loterii.
Nevím, jak sis vyložil tu 1/3 podvodů. To je jen ukázka toho, že nejen pojišťovnám jde o vytřískání prachů, ale občas i "slušným občanům". Pochopitelně by to nemělo mít vliv na to, zda ti škodu uhradí či nikoliv, ale nesmíš se divit, že likvidátor kolem toho dělá tolik caviků a že se všem šťourá.
Já mám také osobní zkušenosti dobré i špatné. Př.: pojištění do zahraničí, rozbil se nám při přepravě cestovní kufr. Pouze na základě potvrzení z letiště a jedné fotografie, jsme během 14ti dnů dostali 90% pořizovací ceny nového kufru. Špatný příklad je takový, že jsem chtěl zrušit povinné ručení u dvou aut pojištěných u dvou pojišťoven. To se musí dělat vždy minimálně 6 týdnů před ročním výročím platnosti. V obou případech mi bylo sděleno datum, do kdy mám přijít, v obou případech jsem přišel ještě o týden dříve a v obou případech bylo i přesto pozdě. Schválně mi nadiktovali špatné datum.
Ale mám i zkušenosti vyplývající z mé práce. A těch je stovky! A na základě těch můžu porovnávat a také porovnávám. A zkušenosti z práce finančního poradce říkají, že když se něco stane, tak ty důvěryhodné pojišťovny ve většině případů hradí bez problémů.