od Návštěvník » čtv 06. pro 2012 17:32:00
Doložím osobní zkušenosti:
1)uzavřena pojistka, cca po dvou měsících přišlo oznámení, že bylo povinné ručení ukončeno. Jinými slovy, jezdil jsem už cca týden autem, které nebylo pojištěné!!!!! Následoval telefon na helpline - odpověď: no asi nejste klient, kterého by jsme si přáli mít, tak jsme pojistku zrušili. Posléze dohledáno, omyl v pojišťovně... zaplať pánbůh, že se nic nestalo.
2)připojištěno čelní sklo, jel jsem do hor a sypač předemnou mě naházel drobný štěrk na sklo. Jelikož sněžilo, spustil jsem stěrače a bylo po skle. Co na to pojišťovna - nedostanete ani korunu, udělal jste si to sám, neměl jste pouštět stěrače...
3)pojistka na obytku - při čtvrtletní platbe po 3 měsích nedošla složenka. Volám do pojišťovny, kde je. Odpověď: my jsme to špatně pojistili a tak jsme vám už nic neposlali...
Pokud je 1/3 pojistných události pojišťovacím podvodem, tak ať si to pojišťovny řeší, to není můj problém. Moc tomu nerozumím: my vám pojistnou událost neproplatíme, protože 1/3 jsou pojistné podvody ?? To je jako kdyby mě zavřeli jen proto, že se u nás krade, bez ohledu zda li jsem něco ukradl.
Pokud si někdo vezme peníze a nedá mě ujednanou protihodnotu tak mě okradl. Ale souhlasím s tebou, není zloděj jako zloděj ... jak jsem napsal, je to pakáž.
Pojišťuji tam, kde je to nejlevnější. Zvučné jméno pojišťovny neznamená vůbec nic, snad jen to, že to bude drahé. V případě škody se budou cukat všichni a to zda něco dostanete je otázka.
Doložím osobní zkušenosti:
1)uzavřena pojistka, cca po dvou měsících přišlo oznámení, že bylo povinné ručení ukončeno. Jinými slovy, jezdil jsem už cca týden autem, které nebylo pojištěné!!!!! Následoval telefon na helpline - odpověď: no asi nejste klient, kterého by jsme si přáli mít, tak jsme pojistku zrušili. Posléze dohledáno, omyl v pojišťovně... zaplať pánbůh, že se nic nestalo.
2)připojištěno čelní sklo, jel jsem do hor a sypač předemnou mě naházel drobný štěrk na sklo. Jelikož sněžilo, spustil jsem stěrače a bylo po skle. Co na to pojišťovna - nedostanete ani korunu, udělal jste si to sám, neměl jste pouštět stěrače...
3)pojistka na obytku - při čtvrtletní platbe po 3 měsích nedošla složenka. Volám do pojišťovny, kde je. Odpověď: my jsme to špatně pojistili a tak jsme vám už nic neposlali...
Pokud je 1/3 pojistných události pojišťovacím podvodem, tak ať si to pojišťovny řeší, to není můj problém. Moc tomu nerozumím: my vám pojistnou událost neproplatíme, protože 1/3 jsou pojistné podvody ?? To je jako kdyby mě zavřeli jen proto, že se u nás krade, bez ohledu zda li jsem něco ukradl.
Pokud si někdo vezme peníze a nedá mě ujednanou protihodnotu tak mě okradl. Ale souhlasím s tebou, není zloděj jako zloděj ... jak jsem napsal, je to pakáž.
Pojišťuji tam, kde je to nejlevnější. Zvučné jméno pojišťovny neznamená vůbec nic, snad jen to, že to bude drahé. V případě škody se budou cukat všichni a to zda něco dostanete je otázka.