od rikamrikam » ned 30. říj 2011 18:55:42
Kdyby vám k tomu ti sponzoři dali potvrzený záruční list, záruční servis by neřešil, kdo to koupil a opravoval by. Jenže sponzoři asi nakupovali podle obchodního zákoníku a tam pak dvouletá záruka není. Ale servis by vám měl říct odhad ceny opravy ještě před podepsáním zakázkového listu. Autorizovaný záruční servis Philipse má na svědomí PHservis , možná by vám odhad ceny po popsání závady dokázali říct i po telefonu nebo mailem. Co se možné závady týče, souhlasím s bmbx a s decadicsem - před časem jsem měl podobný problém s TV Grundig a s opravenou TV jsem dostal i vadné díly - kondenzátor a nějaké integrované kurvítko s logem Philips. Opravna si tehdy řekla o cca 1000,-Kč...
Kdyby vám k tomu ti sponzoři dali potvrzený záruční list, záruční servis by neřešil, kdo to koupil a opravoval by. Jenže sponzoři asi nakupovali podle obchodního zákoníku a tam pak dvouletá záruka není. Ale servis by vám měl říct odhad ceny opravy ještě před podepsáním zakázkového listu. Autorizovaný záruční servis Philipse má na svědomí PHservis , možná by vám odhad ceny po popsání závady dokázali říct i po telefonu nebo mailem. Co se možné závady týče, souhlasím s bmbx a s decadicsem - před časem jsem měl podobný problém s TV Grundig a s opravenou TV jsem dostal i vadné díly - kondenzátor a nějaké integrované kurvítko s logem Philips. Opravna si tehdy řekla o cca 1000,-Kč...